lördag 10 oktober 2009

Problem med länkar m.m.

Hej,

Som ni ser har jag ändrat lite layout på bloggen, förhoppningsvis till det bättre. Det tycker iaf jag. Hursomhelst så passade jag även på att ändra hemsideadressen till just oringyggaroch slandsprot.blogspot.com, vilket det förståss borde ha varit redan från början. När jag nöjd och glad över den nya layouten satt och funderade vad som hänt med statistikmäteran (antal besökare) ramlade guldtian ner. Faaaan nu sket det sig ju med alla länkar som intresserade personer skapat till min blogg. Med den handlingen kvalade man inte in till MENSA precis. Det blir lite som Peter Dalle i Yrrol: Tänkte inte på det! :-). Förhoppningsvis hittar ni (som verkligen vill) tillbaka till bloggen. Man lär sig så länge man lever!

Skitfiske

Jensa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar