måndag 18 januari 2010

Fler aktioner på tradera

Jag måste säga att jag nu är hoked på tradera. Det var ett bra tag sedan nu men när jag läste de första inläggen på Stigs och Lunkans bloggar som handlade om deras pågående aktioner av flugor och diverse flugfiskeutrustning så började jag fundera. Det där kanske funkar! Finns det någon därute som vill köpa mina flugor också? Nu när jag haft några aktioner ut på både utrustning och flugor så inser jag att det går att få in en del slantar på flugor och utrustning som jag av olika anledningar vill skiljas ifrån. Tack Stig och Lunkan för inspirationen!

Fast det är ju knappast så att jag går plus på min hobby för det är ju lika lätt att handla som att sälja på tradera :-).

Just nu har jag en flugask fylld med flugor, ett parti rockenflugor och ett flugspö ute på tradera. Jag kan verkligen rekomendera flugspöt som är ett Orvis 9 fot klass 5. Handbyggt av förra ägaren. Klingan är en Zero Gravity som näst efter den "förädlade" formen Zero Gravity Helios är Orvis flaggskepp. Anledningen till att jag säljer spöt är att jag har ett Sage Z-axis i samma klass, och inte har ekonomiskt samvete nog att ha ett spö i den klassen som Orvis är som ett reservspö.

Shoppa lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar