fredag 13 november 2009

Sjukdom, mycket jobb, renovering men...

...spännande och inspirerande läsning på Lunkans, Stigs och Rospiggens bloggar om höstfiske i olika former och inriktningar. Dessa tre är ypperliga bevis på att fiske- och framför allt flugfiskesäsongen varar längre än bara över sommarmånaderna. Rekomenderar starkt att läsa deras inlägg!

Som jag antyder i rubriken har den sista tiden varit kantrad av sjukdomar, faktiskt svininfluensan, och mycket jobb. Dessutom har vi börjat renovera vardagsrummet. Detta har gjort att jag inte varit så aktiv i bloggandet. Det ska bli bättring på den fronten. Nu är det hög tid att börja binda inför nästa säsong som för min del brukar börjar i april med havsöringsfiske i Harmångersån i Hälsningland. Jag ska vi bloggen försöka dela med mig lite av tips och mönster när det gäller flugbindning.

/Jensa

1 kommentar:

  1. Nu har jag "lagt till" dig på min blogg oxå.Nåt som ju borde ha gjotrs för länge sen, men.... Ser fram emot spännande läsning.

    SvaraRadera